Post by cenlwinbecouter on Feb 24, 2022 16:46:02 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Roller ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Roller IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ avaa taso ▞▞▞
▞▞▞ Sky Roller 2022 version ▞▞▞
VUODEN 2016 PARHAAT PELIT GOOGLELLE - PELIT - 2021
Se on mukava peli, jos annat kovempaa tasoa, 3 osaa 1 on vain peliä ja 2 on, että saat lopulta avaimen ja 3 on helmiä, joilla on niin tyhmiä ja helppoja tasoja, että vihaan sitä
Tämä peli on lähinnä vain rahan takia. Tarkoitan, että "lahjan" avaamiseksi sinun on katsottava mainos. On jopa mainoksia vain skinien saamiseksi, se ei olisi ongelma jos se olisi vain yksi, mutta kuin 3 mainosta skinille?! Ihan kuin mainoksia ei olisi ollut tarpeeksi. Siellä on myös paljon viiveitä ja vikoja.
Se tarvitsee joitain hahmoja, jotka minulla on kaikki, ehkä voit laittaa taustat ostettaviksi tai erilaisia luistimia tai asuja hahmoille tai lisätä päivittäisiä palkintoja tai lisätä lisää silmukoita, mutta kehittäjät ottavat tämän huomioon. Pidät todella tästä pelistä, minulla on ollut se scince christmas se on hauska peli ja haluaisin antaa sille viisi tähteä, mutta sen on oltava haastavampi ja enemmän hahmoja, joita pyydän, ja jos joku lukee tämän, lataa se
Samankaltaiset kuvat: rollercoasterrollerthreatdark skyspeedmotionyellowcloudsamusementpark · Rollercoaster, Roller, Threat, Dark Sky.
Antistress - relaxation toys Sestavljanke ajaq
Tämä peli on erittäin hauska. Pidän siitä todella, koska siinä on paljon erilaisia luistimia ja hahmoja. Se on myös erittäin hauskaa, koska se on hankala mutta jännittävä. Siinä on hieman enemmän mainoksia kuin tavallisesti, mutta se on vain jos haluat avata jotain tai avata jotain. Joten jos pidät hulluista peleistä, sinun pitäisi todella hankkia Sky Roller😊💕⛸😊💕⛸
Ok
sen hyvä ja huono, mistä pidän: legendaariset. mitä vihaan: mainoksia, seksuaalisia hahmoja, viivettä, kuinka joillain ei ole kasvoja. Sanon vain, että sinun pitäisi korjata peli, ehkä lisätä kasvoja joihinkin niistä, ehkä myös antaa vähemmän mainoksia😕 ehkä myös.. en tiedä, tee lisää.. yksityiskohtia? Joo. kaikki se on vain asia, joka muistuttaa, erilaisia muotoja ja tavaraa, aina samaa väriä. ehkä vain korjata osa siitä.. kyllä se on hyvä. korjaa vain osa siitä. tiedätkö? se on edelleen hyvä
Sky Roller Аркадни yqry
Annan sille 3 tähden... se on todella hyvä peli, siinä ei ole liikaa mainoksia, joista pidän siinä! Mutta annan sille 3 tähden, koska se viivästyy PALJON!!! En voi muokata hahmoani tai vaihtaa luistimia, koska se jäätyy... mitä odotat minun tekevän? Laitanko mukavan lämpimän pörröisen peiton puhelimeeni estääksesi pelin jäätymisen??
Pelihalli - Game For Android
Tämä peli viivästyy niin paljon, että pelasin vain taso i I ja sitten BRAVO! EN KANNATTI EDES PELAA! Jäin joka tasolle, se vain synnyttää minut Ja sitten häiriön lopussa ja voitan, niin se näyttää myös minulle ADD:n! KORJAA TÄMÄ KURMA PELI
Impala x Cynthia Rowley "Floral" Roller Skates. 119,99 $. Impala "Wavy Check" Quad Roller Skates. 109,99 $ ... Impala "Sky Blue" Lightspeed Inline Skate.
Sky Roller Arcade nnjo
Sen hauska ja helppo valmistaa myös pyörä, jotta ihmiset oppivat
Joten pohjimmiltaan se on hämmästyttävä peli. Mutta kun annat mahdollisuuden hylätä mainoksen, sinun ei pitäisi vain laittaa. Lisäys heti perään ja kuten sanoin kirjaimellisesti vain ei kiitos tuplatimanttimainokselle ja sitten tuli mainos. Olisin voinut saada kaksinkertaiset timantit katsottavaksi, mutta sen sijaan sinulla ei ole valinnanvaraa, ei huono ongelma... Sanon vain...🤭
Kaiken kaikkiaan tämä on hauska peli, mutta siinä on niiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit jäljessä, se on niin ärsyttävää ja ohjaus on roskaa ja tämä peli on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin hidasta ja joka kierros on hidasta. Olen huomannut kierroksella, jossa on vain timantteja, että kierros ei ole hallinnassa. minä haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sen
Rakastan tätä peliä. Koska se viettää paljon aikaa. Aina kun olen laudalla, pelaan tätä peliä 🎮🎮🎮🎮
Liikaa mainoksia muuten ok peli
Se ei ole huono, mutta halusin lisätä muutaman käänteen, jotta voisin lisätä yksityiskohtia taustaan myös saada hahmo putoamaan normaalisti, kirjaimellisesti putoaa kuin räsynukke. On myös liian paljon mainoksia, kuten miksi. Sinun pitäisi myös pystyä hallitsemaan hahmoasi enemmän. Eli hyvää päivää tai yötä.
En voi hallita tätä peliä pelaan tätä peliä 1 viikon
Puro Case PURO SKY Apple iPhone 13 (Brown). Tuotenumero: [7643049] | Valmistaja: PURO | Mallinum: PUR472BR | EAN: 8033830303043. ComputerSalg.dk.
Hienoja, mutta erittäin helppoja tasoja, suorita kovia tasoja
Pidän siitä! Se ei ole liian kiiltävä, ja se myös muuttuu haastavammaksi, kun voitat jokaisen tason. Mutta toivoisin parempia tyttöhahmoja. Ja se on liian kallista hahmolta, jolla on helmiä. Korjaa se. Muuten rakastan sovellusta ja se on hämmästyttävä.
Ohaok
Henkilölle, joka vihaa mainoksia, kuten sammuta Internet ja voit pelata sitä ilman mainoksia, ja tämä peli on hämmästyttävä! Tämä on minun lapsuuden pelini! Ja rakastan sitä niin paljon, että se tuo minulle taas muistoni takaisin ja rakastan päivitystä!<3
On ihan kiva ja teen kavereiden kanssa kilpailua
Sky Roller Arcade nuxx
værfenomen, framover, toronto, skyline, Canada, vær, Sky ...
Iha okei
Tämä on hyvä peli, mutta annoin sille kolme tähteä, koska se on erittäin viivästynyt ja siinä on niin paljon mainoksia! Korjaa virhe, niin olen iloinen tästä pelistä.
Peli ei sallinut minun liikkua ja peli on TODELLA häiriötä vakavasti ja sen lataaminen ja uudelleenpiirtäminen kestää IKUISESTI. MINUN TARVITSE APUA!!!!!! !!
Royalty free lg photos | Pikist
Современные светильники купите в Москве - МегаТерем
Pelit ovat ok, se ei ole kiiltävää, kuten ihmiset sanoivat, mutta se voi olla vain minä.. tasot ovat aivan liian helppoja Sain tason 7 noin 5 minuutissa, jos se olisi vaikeampi ja parempi grafiikka
Syy siihen, että se on kolme tähteä, johtuu siitä, että se oli hauska peli, mutta se ei antanut minun pelata, korjaa
Joten se on melko ok... kerjäämässä se on niin hauskaa, mutta aina kun yritän kerätä lahjani, lisäys ei lataudu koskaan! Joten sinun täytyy vain sanoa ei kiitos, ja se saa minut niin vihaiseksi! Ja et voi katsoa ja lisätä saadaksesi ylimääräisiä helmiä, se ei vain anna u, vain harvoin. Joten en pidä tästä enää....niin meh......
Nautin todella tämän pelin pelaamisesta, mutta jokaisen tason jälkeen tulee liikaa lisäyksiä.Jokainen lisäys on 30 sekuntia, enkä todellakaan voi tuhlata niin paljon aikaa vain istumiseen ja noiden lisäusten katseluun. Sky rolleria muistuttavat pelit eivät anna niin paljon lisäyksiä. Nämä toistuvat lisäykset tekevät tästä pelistä tylsimmän koskaan pelatun pelin! Vakavasti!Kun pelaan tätä peliä, käytän suurimman osan ajasta katsomalla niitä lisäyksiä pelin pelaamisen sijaan! Tämä on todella ärsyttävää!👎👎👎👎👎👎👎👎
Nintendo Switch - Namco Museum Arcade Pac - Puolenkuun ...
Kuten kaikki sanovat tapa monille mainoksille, voitko korjata sen? Monet meistä valittavat mainoksista, ei ole hauskaa, kun siellä on mainoksia tason päätyttyä
När kommer bussen? by Ryōji Arai - Goodreads
Sky Wheel , kaksinkertainen maailmanpyörä, jonka rakensi Allan Herschell ... Cyclone Racer Roller Coasterilla elokuvien koomisen huipentuma.
Tämä peli on siisti, koska siinä ei ole mainoksia ja se on hyvin rentouttava, siksi rakastan sitä 💙🥰
Rullaa taivaalla (Rolling sky) - värikäs juoksija-aika-tappaaja, jossa sinun on ylitettävä esteet, hallitsemalla taitavasti palloa ja yrittämällä tulla
Joka kerta kun yritin liikuttaa jalkoja, se viivästyi aina siihen kohtaan, missä osuin aina esineisiin, joita yritin missata. En voinut edes ylittää ensimmäistä tasoa, koska se oli niin paljon jäljessä.
Tämä on hyvä peli vain joskus se on vähän hidasta pls korjaa tämä niin annan sille viisi tähteä kiitos myös sinun pitäisi tehdä lisää tällaisia pelejä pelaan tätä melkein joka päivä ja rakastan kuinka kun olet tehnyt muutaman kierroksen saat kierroksen voit saada timantteja ja saat erilaisia kohtauksia, kuten ystävänpäivä, jos keräät rakkaussydämiä Suosittelen ehdottomasti tätä peliä!!